Hier komt een Titel

De Bijenkorf bewijst menselijke fouten te kunnen maken en biedt vervolgens netjes excuses aan. Een nieuwe Contentstrategie in hun Nieuwsbriefcampagne? Dan trek je wel de aandacht tenminste.

Het schrijven van een e-mail nieuwsbrief volgens je geplande contentkalender is niet zo ingewikkeld. Maar voordat je live gaat moet je wel even testen natuurlijk. En niet aan je hele mailbestand een mailtje zoals onderstaand versturen.

HierKomtEenTitel

Het excuus was netjes. ‘Oeps, deze mail had eigenlijk in je inbox moeten zitten. Onze excuses.’

OepsDe oude foutieve tekst over een parfum voor je geliefde (zal ongetwijfeld de tekst voor valentijnsdag zijn geweest) werd vervangen door een aanbieding voor een state-of-the-art afvalemmer.

Goede leer voor de volgende keer. Testen is goed, maar doe dat dan in een testteam in plaats van met je hele mailbestand.

Meer weten over e-mail marketing? Laat het weten en we praten verder!

Doorvertellen? Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail
Post Tagged with

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *