Opgewarmd eten is ook lekker.

Ik maak het eigenlijk steeds vaker mee. Dat ik denk dat ik ergens veel van weet, maar dat iemand me iets vertelt waarvan ik denk; ‘Nooit geweten’. Onlangs ook weer. Het onderwerp, daar gaat het hier nu niet over, maar toch, het was mij totaal onbekend en mijn gesprekspartner begreep eigenlijk niet dat dat voor mij nieuws was.

Ligt dat nou aan mij? Of lijkt het dat we door de constante informatiestroom in ons  vakgebied, wat dat ook is, het idee hebben dat iedereen dezelfde kennis heeft? Ik leer elke dag weer. Ook ik moet er als vakidioot nog steeds aan wennen dat als ik iets vertel, dat voor iemand anders volslagen nieuw is. Publiceer waar je goed in bent en je wordt ontdekt als iemand die er echt verstand van heeft. In kleine porties, gedoseerd aanbieden is dan zeker aan te raden.

Contentmarketing is soms net als opgewarmd eten. De volgende dag nog lekkerder.

Doorvertellen? Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *