E-mailmarketing in 2020

Vandaag, de dag voor schrikkeldag 2016, las ik een artikel over de toekomst van E-mail marketing. Hoe gaat die ontwikkeling de komende jaren. We kijken daarin vooruit naar de volgende schrikkeldag op 29 februari 2020.

leap-year-2016-5690429188079616-hp

Google Search maakt er ook dit jaar weer wat moois van.

Personalisering van je boodschap en hyperactuele informatie, gebundeld in een bericht dat precies op maat van de jouw zo vertrouwde partij wordt verzonden, op een manier die we nu nog niet kennen. Wel of niet leesbaar, hoorbaar, tastbaar. Via het apparaat waar je toevallig mee aan het werk bent of via de slimme systemen die je in je omgeving tot je beschikking hebt.

Het artikel stond op de blogpagina van Marketingland.com, een Amerikaans online magazine met dagelijks nieuws over mijn vakgebied, digital marketing. Het artikel voorspelt dat in al die jaren van systemen die komen en gaan, e-mail marketing eigenlijk onverslaanbaar is.

Morgen hebben we dus een schrikkeldag. Ik denk dat ik die extra dag maar eens ga gebruiken om mijn eerste Mailchimp nieuwsbrief aan mijn abonnees te gaan samenstellen.

Schrijf je je ook in voor de e-mail nieuwsbrief?  Zodra er nieuws is, krijg je hem in je mailbox. Een paar keer per maand hooguit. Dat kan ook wel eens oud nieuws zijn. Maar als je het voor het eerst leest, is het nieuws toch?

Aanmelden voor de nieuwsbrief

 

 

Doorvertellen? Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *