E-mailmarketing in 2020

Vandaag, de dag voor schrikkeldag 2016, las ik een artikel over de toekomst van E-mail marketing. Hoe gaat die ontwikkeling de komende jaren. We kijken daarin vooruit naar de volgende schrikkeldag op 29 februari 2020. Personalisering van je boodschap en hyperactuele informatie, gebundeld in een bericht dat precies op maat van de jouw zo vertrouwde partij wordt […]

Read More

Adwords voor Adblockers?

Advertentie voor Adblocker

  Een Adwords advertentie voor Adblockers. Dat is toch wel apart. Hoe vaak zal vanaf nu vanuit de Apple App Store  een adblocker worden gedownload? De app die voorkomt dat je advertenties op je iPad of iPhone te zien krijgt. En dus ook geen advertentie meer voor de advertentieblocker. Adblockers als Killer-App Apple kiest er […]

Post Tagged with , ,
Read More

Wie is Fokke Hoogterp ook al weer?

Fokke Hoogterp_1894-1981_genealogieonline

Fokke Hoogterp. Het is een bijzondere naam al zeg ik het zelf. Daar zijn er niet veel van als je mijn naam Googlet. Mijn neef in Friesland heet zo en mijn pake, naar wie wij vernoemd zijn. Die jeugdfoto van mijn opa vind je ook als je mijn naam in de zoekmachines intikt. En oja, er schijnt ook […]

Read More

Contactmomenten in de klantreis zijn voorspelbaar

Forrester Research Customer Touchpoints.

De ‘Customer Journey’, de klantreis, bestaat uit elke ervaring met je bedrijf. Contact met personeel, systemen en websites, online en offline. Het zou een groot verschil maken als bedrijven zouden begrijpen dat elke klantervaring eigenlijk een contactmoment is om je diensten aan te bieden. De klantervaring gaat immers eigenlijk altijd om service-ervaring. Tijdens de klantreis, […]

Read More

Het is weer zover!

Luchtalarmsirenes

Elke eerste maandag van de maand, als om 12:00 uur het alarm gaat. Dat was het moment van livegang van de maandelijkse e-mail nieuwsbrief van de organisatie waar ik als nieuwsbriefredacteur de planning verzorgde. Dat hebben we jarenlang zo gedaan, tot het besef doordrong dat nieuws niet hoeft te wachten op een luchtalarm. Want wat […]

Read More

Hier komt een Titel

De Bijenkorf bewijst menselijke fouten te kunnen maken en biedt vervolgens netjes excuses aan. Een nieuwe Contentstrategie in hun Nieuwsbriefcampagne? Dan trek je wel de aandacht tenminste. Het schrijven van een e-mail nieuwsbrief volgens je geplande contentkalender is niet zo ingewikkeld. Maar voordat je live gaat moet je wel even testen natuurlijk. En niet aan […]

Post Tagged with
Read More